Lite less...

jag blir så less på mig själv. igår va vi å kolla på två förskolor. var på ena ska vi tacka ja till. MEN nu på morgonen så märkte ja ju att det är inte den vi ska gå på, den vi vill gå på.. morr.. fan alltså. jag trodde att jag sökte rätt, men ja har sökt fel iaf. bara kände att ja vill böla järnet här. jag som va så noggrann. skojja inte att ja kolla exakt vilken ja skulle söka. för att det inte skulle vara så långt bort.. å så gör man fel iaf. man börjar ju undra va fasen man tänkte på. hur kan man vara så noggrann å ändå göra fel?

sen är det ju dax för cystan idag. kl 13.30 ska ja dit. lite nervös faktiskt. vet inte varför.. om det beror på om man får reda på att cystan kan vara kvar lr för att det är den där manliga gynekologen.. kanske både och.. har ju inte tänkt så mkt på cystan på sistone.. aja det får bli som det blir..

Mina fina kommentarer
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Nej vad trist med förskolan! tycker själv det är skitsvårt att hålla ordning på vilken som är vilken, finns ju så jäkla många! och knepiga namn har dom ibland också... hoppas det ordnar sig i alla fall!



Ps. Håller tummarna att det går bra idag, att cystan är borta!

Kram

Postat av: Helen

Jobbigt med alla konstiga namn som dom har på de olika förskolorna, men om du ringer placeringen och talar om att du råkade skriva i fel namn så kanske dom kan ändra så ni får komma till rätt ändå :D.



Håller tummarna i eftermiddag för dig :D



Kramisar

2010-03-10 @ 10:39:59
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Lillemor

den här veckan är depp vecka. Har ingen energi eller lust till något. Vill bara sitta hemma och äta och deppa ihop. Inte skoj alls. På fredag drar J på 40h kryssning. Kommer hem söndag förmiddag. Ser inte direkt fram emot det men det ska nog gå bra. Hur är det med dig? Jobbigt med dagiset. JAg funderar ockå på att söka dagis plats till september eller något men jag vet inte. Kramis

2010-03-10 @ 12:42:34
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hej gumman!



Va tråkigt att det blev fel iaf!! Ibland är man allt för tankspridd!! Hoppas det löser sej iaf!

Har sökt dagis till T & M nu, till 1 maj, får väl se hur det går! Min f-penning tar slut sista maj, så lär ju va klar med inskolning och hela köret till dess!!



Hur gick det idag på gyn??



Nu ska jag fixa lite mat!!



Kramen

2010-03-10 @ 16:19:50
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: