Mer shopping..



Jag har ju absolut inte köpt allt. Men lacoste skorna hitta ja idag. kääääääääääär! å sen provade vi jackan, fleecen å skalbyxorna.. dem satt perfa. Nya vantar å fin mössa. Sen hitta ja ju sen den där tröjan på nätet. å då blev ja ju kär för det :D Men fy fasen va pank man måste bli för att sonen ska ha få sitt. Men det är han ju värd. Mammas älskling!

Mina fina kommentarer
Postat av: Willes mamma

Kan direkt säga att jag skulle inte köpa de där vantarna. Helt kassa om de är dem jag tror. Vi har några barn som har dem och gillar de inte alls.

Men för övrigt gillar jag inte alls POPs vantar. Tycker att de inte är gjorda för barn.Vissa är väldigt svåra att få på barnen medans andra sitter för löst. Men min tips är att du provar dem på Theo i affären innan du köper så får du en egen uppfattning.

Många föräldrar gör misstaget och tror att POP har bra grejer bara för att de kostar mera. Då köper de dem utan att provar, så funkar de inte alls bra i verkligheten.

kramkram

2010-03-11 @ 22:44:19
Postat av: Lillemor

haha ojoj expensive! Älskar jue den där gröna färgen. Så fint. Måste också hitta lite bra kläder åt emmie,vatten/vind kläder. Kramisar


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: