Min shopping..

Först en tunika som ja har. fast den här va längre än den andra. mkt bättre! Sen en klänning som satt som en smäck. förutom kanske lite väl urringad, men det funkar. Å så brallorna som ja är kär i. Dem är hur sköna som helst. Undrar om man ska köpa ett par till, bara för att...


Mina fina kommentarer
Postat av: Jennie

Älskar brallan! Har själv dregglat på veromoda flera ggr haha! Är de där ifrån? :)



Kram

Postat av: Therese

Skitsnygga byxor! Har också kikat på dom! =) Klänningen gillade jag skarpt också, går ju ha linne under om man inte vill vara för urringad ju =)

Har du gått ner i vikt förresten!?

Kram

2010-03-29 @ 19:54:59
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com
Postat av: Lillemor

GAHHHHHHHHHHHHH ge mig mera tid. HAr läst dina inlägg här inne flera gånger om dagen men inte fan hinner jag kommentera. Ligger efter med pluggandet känns det som men inte så att jag missat en uppgift men en jävla massa att göra är det Som tur är under begränsad tid.

Annars mår jar bra, försöker hinna med allt. Träning, skola och familj.

Men attans så skoj det är att träna! Love it. Det är det jag ser fram emot mest under dagarna.

Synd att man inte har tid att gå oftare.

Kul att du äntligen shoppat lite till dig själv! Jag längtar tills jag kan köpa ett par jeans igen!

Nu måste jag sova för att överleva morgondagen som jag gissar kommer bestå av att försöka få emmie att gå med på att jag fortsätter på min inlämningsuppgift som ska vara inne på onsdag! ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. hjälp! hahaha.

Hur mår du? Massa bra hoppas jag. Går det bra med dagis? läste på andra bloggen, skönt att du fick lite egen tid, det är ju bara en försmak nu sen när du känner dig helt bekväm med att theo är glad och nöjd på dgis kommer du kunna njuta ännu mer =)

Kram kram kram

2010-03-29 @ 23:22:06
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Annelie

Åhh vilka snygga brallor vännen!! Köpta vartdå??

Klänningen är oxå kanon snygg!! Härligt när man hittar till sej själv!! Underbart!!



Tack, våran helg har vart lugn och mysig!!



Ta hand om dej!!



Kramen

2010-03-30 @ 00:13:06
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: