Sjuk..

Ja men då är man sjuk då. så jäkla drygt. skulle egentligen åkt iväg till Thea idag. Va orolig för att Theo's hostande och snor skulle ställa till det. å istället så lyckas ja igår kväll få jätte ont i halsen som skavt hela natten. så fort man sväljer.. till det vart ja snorig å huvudet dunka å har frysigt hela natten.

Theo var ju det minsta man skulle oroa sig om. Han har inte hostat på hela morgonen (va ja hört). men han hosta imorse/inatt.. Men inte så farligt.. Han har dragit runt som en virvelvind här. Han hade verkligen behövt att springa av sig, leka av sig. så sabbar jag det. dryga skit.

Vet inte hur han ska få leka av sig idag. Jag har ingen energi. grabbarna gick å la sig bägge två. å ja antar att johan somna han med. vilket aldrig är meningen men som händer ändå.. helst skulle han nog behöva köra ett race som han gjorde igår i globen. då han gck hela vägen själv.. å han sprang å sprang. ska försöka lägga in den där videon ja tog på balkongen med. den är super kort, men så söt. Han stod på balkongen å ropa på pappa.

Nej nu ska ja piska upp Johan. Se om vi ska käka lunch. Behöver käka någe känner ja, men det får bli med lite te till. Tog en sån där liten danonino yoghurt å det sved som fan. så man är inte allt för säker på mat just nu. man vill ju inte plågas igenom skiten...

Mina fina kommentarer
Postat av: Helen

Fy vad trist att du blev sjuk :(. Krya på dig.



Kramar

Postat av: emma-mamma till meja

Åh hoppas ni blir friska fort!!

Tänkte fråga om du och Theo vill ha lite sällskap på torsdag eftermiddag? Om ni är friska alltå...



Kramkram

2010-03-21 @ 19:35:26
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Suck din stackare du skulle inte kramat mig =( Jag är dunder förkyld och hostig. Jag hoppas och ber att det ger med sig snabbt så jag kan träna. Verkar dock som denna förkylning är seg dragen =(

Krya på dig. Kramar

2010-03-22 @ 09:39:38
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: