Gyn besök..

va hos gyn idag,. tog prover å sen gjorde hon ett ultraljud. inga cystor sa hon. vilket ju e toppen eftersom ja hade flera. MEN ja e osäker på om hon kollade rätt. dem låg nämligen bakom äggstocken sist. asså på äggstockens baksida.. vet inte om hon kolla rätt som sagt.. men ja hoppas d. å i så fall är det ju kanon..

annars så ska ja tillbaka på dag 3-5  (dag 1 är då mensen kommer).. då ska ja ta en hög med prover igen. det ena å d andra. å sen den 8 juni ska ja tillbaka på ett besök. kolla resultat och se om ja behöver nån hjälp med tabletter eller vad som händer.. kändes bra iaf.. kan inte göra så mkt angående vad som händer här näst.. hoppas på att det ger med sig snart..

Mina fina kommentarer
Postat av: Lillemor

Oj låter verkligen som dom kollar igenom allt iallafall! Jättebra. Skönt att dom tar dig på allvar.

Mitt schema den här veckan vart visst mer bokat än jag trott från början. har sista provet för terminen, måstec göra ljusstakar, köpa dop present, köpa något att ha på mig på dopet, gå på öppethus i rebeccas skola. Ja mycket att görta helt enkelt så kan bli svårt med promenad. Vi får höras längre fram och boka prommis. Kramis

Postat av: Lillemor

Fisen har hög feber här så blir inge shopping eller något för mig=( Var du där idag eller var det imorrn du skulle dit? såg kommentarerna nu om sickla nämligen.

Käner mig lite förvirrad här haha.

Kramisar

2010-05-19 @ 16:03:32
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Helen

Vad skönt att dom är noggranna i sin undersökning, och vad bra att cystorna är borta.



Hoppas att dom har några bra förslag på vad ni kan göra sen för att öka chanserna.



Kramar

2010-05-19 @ 20:49:06
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: