Gyn

Skriver här lite snabbt. Var ju på gyn igår och hon gjorde en super snabb undersökning där hon konstaterade att jag snart hade ägglossning och att jag hade ägg. Hon beräknade att jag var i dag 10 från mens. Enl mina uppgifter då. Men hon ville se mig dag 22. Då kunde hon kolla mer runt äggledaren och efter mina cystor. Jag skulle även lämna blodprov där dem mätte mitt hormon. Så jag ska dit om 11 dar igen med andra ord. se vad som sägs då...

Mina fina kommentarer
Postat av: Annelie

Håller tummar och tår för dej min vän!! Hoppas det går kanon när du ska tillbaka!!

Tänker på dej!!



Kramen

Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Håller mina tummar och stortår för dig min vän. Tack för att du finns i min kamp fast att du har ditt eget.



DU ÄR EN STARK KVINNA!!!!

2010-05-13 @ 00:14:52
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: