hmmm....

Imorse vaknade jag trött. Sov från 23 igår kväll till 10.30 imorse. Helt slut. hade sån huvudvärk igår kväll så ja la mej.. sovit helt ok. men ändå sååå trött. sjukt trött i kroppen. varit såhär hela veckan. inte sååå skoj..

haft en bra dag med emma. ja va helt slut däremot då ja kom därifrån. som tur va så lagade ja mat igår så ja kunde bara skjutsa in pajen i ugnen då ja kom hem.. smidigt. Theo vart riktigt trött han med. Hoppas han sover gott i natt..

Nu till hmmm:Et..
När jag kom hem så kollade jag posten, hade då fått från ams. å dem har avskrivit mig?`WHAT? ja undrar vad som har hänt som dem gjorde det. ja skicka ju in mina läkarpapper i förra veckan, om det är dem som är anledningen till det eller något annat? jag har mailat henne nu iaf.. sen får ja väl börja ringa på måndag.. suck! varför ska det vara så mkt problem? trött blir man ju..

å så ska man grubbla på det under helgen med.. ja vet att ja inte kommer att kunna släppa det..

Mina fina kommentarer
Postat av: Lillemor

Eh det låter väldigt konstigt! Sjukt jue. Kommer det ställa till problem med dina pengar då eller? Hoppas det löser sig!

Ja jag håller alla tummar och tår jag kan för att skiten ska släppa, har så jäkla ont så jag dör snart. typ. =)

Ska pilla i mig mer tabletter innan sänggående. Kramisar

Postat av: Martina

hej vännen!

de va skumt att dem avskrivit dig bara så där:S

utan att ta kontakt med dig!



söt bild på theo i andra bloggen hihi:)



Ska ni hitta på i helgen?

kram

2010-05-15 @ 10:01:11
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Malin

Men vad jobbigt! Hoppas att allt löser sig..

2010-05-15 @ 19:51:13
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Helen

Låter jättekonstigt, håller tummarna för att det bara är nåt litet missförstånd som är lätt att återställa och att det inte blir någe krångel med ersättningen nu.



Kramar

2010-05-16 @ 12:34:16
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: