MorsDag

Är morsdag idag och jag fick välja vad vi skulle hitta på. Johan ville ta med mej på en brunch - men kände inte för det.. Vi åkte iaf å handla mat, blommor på plantagen och fixade snyggt på graven. Känns så mkt bättre i magen nu. Har fått välja middag å valde hemmagjord pizza. Johan påpekade för mej att ja kan få välja vad som helst, äta ute om ja så ville. Men pizza hemma kändes så skönt. Dessutom är  den där pizzan så god. Vi ska möta min bror sen i globen. Så ska vi hem till mamma å överraska henne med lite blommor. Tror hon kommer att bli glad..

Igår hade vi kanon trevlig på dan hemma hos Annika. Men efter att Theo sovit då vi kom hem - å han gick ur sängen som vanligt, ja då lyckades han trampa snett. Han kunde inte alls stödja på foten! Vi prata med vårdguiden å vi skulle avvakta. Han kunde sen gå då vi gett alvedon. Halta då. Så vi avvakta till idag. Idag haltar han än. Men verkar inte ha ont. Vårguiden sa att det troligtvis va en stukning. Får ja säga PJUH! Hade dött om han brutit någe med. Bara för att EN sak har gått vägen för oss denna vecka, så behöver inte allt annat gå käpprätt åt fanders :P

Mina fina kommentarer
Postat av: Jennie

HEj hoopp!



Låter som du haft en härlgi morsdag iaf, och helgen i övrigt också egentligen :)

Det är du värd!

Grattis på morsdag ;-)



Kram

Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Hoppas du hade en härlig morsdag!

Å jag hoppas bebis därinne trivs som fisken i vattnet ;) Bamsekram

2010-05-31 @ 11:23:06
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: