Usch..

Känner mig sådär olustig i magen. Är absolut inte bebisen jag pratar om då utan nervositet inför läkarbesöket som är  om 30 min.. Usch.. Vet ju inte alls vad som kommer å hända. men allt hänger på detta besök. så det känns. fy fan. MAGSÅR.


Hade ju anledning till å ha ont i magen. NU har ja ännu mer.. inget löste sig idag. absolut inte. så ja hoppas hon från ams ringer mej imorrn å ordnar upp allt..

Mina fina kommentarer
Postat av: Annika

Usch gumman! Missade ju att fråga dig!!! Hör av dig om hur det gick när du kan! *kramar*

2010-05-31 @ 17:02:08
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Jag skriver här istället.

Jo det sägs ju att kärleken är blind men det finns ju gränser för hur det får gå till för lyckan och kärleken.

Min vän har haft det tufft i hela sitt liv och jag vill inte att hon ska gå igenom mer. Pratade med vår gemensamma vän D och hon är också orolig och ska försöka att prata med henne just för att lugna oss båda.



Jag hade absolut satt mina barn först, inte en chans att jag hade låtit dom gå igenom något sånt över huvudtaget. Men tyvärr är inte alla som vi.



Tack gumman och jaag hoppas verkligen att allt löser sig för dig och att hon från ams rättar till allt.

Kramar

Postat av: Martina

lätt inge kul gumman att d einte löste sig:(??

va sa dem då?

Hoppas verkligen de löser sig för dig inge kul:(



Hur går de med magen då:)??

kram

2010-06-01 @ 19:08:26
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: