Inlämnat!

Ja men då är kursen avslutad. fy fan! Ursäkta men det är så jag känner mig just nu. Halsen värker, ja hela min kropp värker och skriker på sömn. sååååå ja ska ta å hoppa i säng..

jag är bara så trött på mig själv då ja fick reda på igår att hemsidan skulle varit inne i tors!!!! Jag märkte alltså detta kl 22 på kvällen då ja satt med hemsidan. I tron om att den skulle in idag vid midnatt. Fan va trött ja blir på mig själv. Har läst instruktionerna så jäkla många ggr. vet att kursen slutar den 7e,men inlämningen är den 4.. men ja fick bara för mig att det va den 7e den skulle in..

Har ändrat den tre ggr denna vecka, hemsidan alltså. Å vart inte direkt nöjd. Aja. det är en hemsida med en massa funktioner. som dem ville ha med alltså. header, minst 6 sidor, meny.. Jag kan sitta med den i all evighet känns det som. Men nu kände ja bara att det va iaf funktionsbar. så va fasen. skicka in skiten nu! Får jag dåligt betyg skit samma. helt ärligt, jag orkar inte mer. bilderna måste man klicka på två ggr. fattar inte varför. å ja orkar inte bry mig.

Imorrn får ja dessutom inte sovmorgon då ja ska ta theo till dagis. buhu stackars mig. ja som aldrig lämnar theo. så va fasen gör EN gång. Patetiska ja. Johan kommer hem till 12, men känner ja mig själv rätt ja då sover ja iiiiinte då ja kommer hem sen. Theo har dessutom fotografering imorrn så då kan ja styra lite över hans kläder å frilla. Men om ja känner min son rätt så kommer han att vägra den där skjortan igen.. som han gjort dem andra tre ggr.. Han skriker tills han spyr.

Nej nu måste jag i säng...

Min hemsida:
http://picard.hgo.se/~ninus81/v10/start.html

Mina fina kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Hoho känner mej lite övergiven här på msn ;) Antar att du antingen sover eller är i lägenheten?

Kramkram

Postat av: Martina

skönt att du fått in din uppgift även om de vart fel datum. är dem stränga på sånt?! fin hemsidan blev.



sv: jo min mage den försvan en del men de är ju som en degklump där också men de ska jag försöka träna bort här sen när jag fåt börja göra sit upps mm:)



Hoppas du får en härlig dag

kram

2010-11-08 @ 11:51:47
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Du... ståbrädan ville ni köpa den?

2010-11-08 @ 19:01:13
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Hah men nu har jag inte råd att handla nått mer just nu. Antar att den koden bara gäller fram till fars dag, eller?

2010-11-12 @ 07:28:06
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: