Avslöjandet.. =)


Jag undrar om jag ska lägga upp den här redan till helgen.. dvs imorrn kväll.. är ju ändå inte hemmas sen =)

Funderar länge på att hålla inne med det ett tag till. Men jag vill inte hålla mig! Jag är så jäkla glad för detta! Saker å ting kan ju gå fel iaf..

Johans föräldrar vet ju inte om det än. Jag mms a bilden till johan på bebisen. sa att han får säga till sin mamma om han ville. Då jag gärna ville gå ut med det i nästa vecka OM det va ok med honom. Han sa att han tyckte att ja borde skriva om det etc.. Men lät inte allt för på om att hans mamma skulle få reda på saker å ting i bakväg.. Kan ju inte säga att ja gav honom chansen... lr hur?!

Mina fina kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Mailar dej några nya bilder då. Suck, man blir ju galen på att det bli så här. Andra gången nu...

Postat av: Amanda

Mer än så behöver du väl inte göra heller. Är ju ändå på hans ansvar att tala om det för sina föräldrar tycker jag. :)

Berätta du om DU vill det. Det är svårt att hålla inne med något man blir så glad av! ^^

Kram på dig!

2010-10-07 @ 18:34:56
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Helen

Tycker oxå att det är upp till honom att berätta för sina föräldrar och självklart ska du "skrika" ut din glädje :P



Kramar

2010-10-07 @ 18:36:47
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Mamma till Wille och Calle

Det är som andra skriver hans sak att säga til sina föräldrar. Men det gör väl inget om han inget säger så får de veta det av någon annan ;-) Rätt åt dem...

Ser framemot morgondagen!!!

kram

2010-10-07 @ 20:10:19

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: