Bröllopet..


Eftersom brudparet har en egen sida om bröllopet, dem har det privat med lösen. Så ville jag inte lägga upp bilderpå dem inne på andra bloggen. Så därför uppdaterar jag med lite bilder här inne. Lenas klänning va så jäkla fin. När jag såg henne ute på gården först började jag tokböla. Jätte bra att jag börjar innan cermonin börjat. Bölade såklart under låtarna utan dina andetag och come what may.. älskar dem låtarna!!! bästa! å sen talen dem höll till varandra innan tårtan skars upp. buuuuhuuu..  =) Känslomässigt kaos! Johan var ringbärare.  Johan såg stolt ut då han lämnade fram ringarna.. Hedersuppdrag sa prästen. Prästen som dessutom är kändis.. hmm Lisa Syrén heter hon. Hon kom ju fram till mig och började prata. Jag hajja ju inte att det var vigselförättaren - inte präst.. så ja trodde ja hade hälsat på henne förut, eftersom ja kände igen henne. då hon sen sa vem hon va så ooooooooooops.. trevlig va hon iaf.. :P


Dem hade hur roligt som helst. I ett rum så hade dem satt upp en kamera. Där fanns det även en gästbok. Så man ska skriva en liten grej där och sen tar man kort. Fanns en låda med en massa skumma saker, hattar, kronor, mustacher ja etc. Så fick man ta en egen bild. Som jag skratta då dem höll på där inne. Dem flesta var ju lite fulla såklart. skulle vilja se den boken sen då den är klar. så rolig idé. Johan och min bild. Ja herregud. Man kan ju tro att vi drack vi med. Ska försöka få den bilden.

Jag har en mustach på mig. å en hatt - den killen har i bilden. sen sitter ja på en stol. Johan står med byxorna neddragna och för skrevet så har han en sverige flagga. ja han har ju boxerna på under. å sen på huvudet har han bunny öronen - som tjejen har längst bak. Det värsta är ju att jag håller i johans lår. Men på kortet ser det iiiiiiiiinte ut så. Som vi skratta.


Mina fina kommentarer
Postat av: sara

ååå bröllop är så kul! Vilken rolig idé att ha massa hattar och mustacher och så får folk ta kort, roliga minnen! Hennes klänning var ju såååå fin med rosetten i bak, ååååh...=)

Postat av: Amanda

Åh vad fina dom var! Och jag håller med - klänningen var verkligen så himla fin!!



Du får snoka reda på det där kortet på er för det vill jag väldigt gärna se. Haha!

2010-10-12 @ 18:34:28
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Helen

Å herregud så vacker både hon och klänningen var :O).



Ja du måste leta reda på det kortet för det vill jag gärna se :D.



Hur mår du annars då? Har illamåendet lagt sig?

Kramar

2010-10-12 @ 19:55:15
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Jadå det löser sig :) Hoppas du blir bättre snabbt nu, håller tummarna hårt!!

2010-10-13 @ 06:57:00
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Annika

Ah, shit vilken snygg klänning, skojjar inte! :)



Haha, bilden som du beskrev på er måste ju vara helt tokig, man undrar om man vågar se den. :)

2010-10-13 @ 08:32:49
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Om fredag förresten, ska kolla med Sven. Han kan inte ha Alvin både denna och nästa fredag så i såna fall måste Alvin följa med på fredag. Orkar nog inte gå upp till Theos förskola med båda, men vi kan ju komma när du har hämtat honom i så fall?

2010-10-13 @ 12:43:39
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Fina bilder och jättefin klänning verkligen!! :)



Utan dina andetag hade vi på vår vigsel, kunde knappt hålla mig då för den blev ju ännu finare och betydde mer då!



Skulle vilja se bilden på er, haha! :)



Kram



ps- hoppas allt är bra!

2010-10-13 @ 17:16:08
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: