Läget..

Tänkte passa på å uppdatera lite. Theo sover än och om en timme så är det planerat strömavbrott som gäller (15-17). så ja. det är väl lika bra å passa på :P

men ja e så jäkla förkyld än å hostan blir bara värre å värre *morr* Ja mår illa stup i kvarten. Vare sig att ja ska käka, ja käkar inte, ja lägger mig ner, borstar tänderna, byter blöja, sitter på toa. Jag blir fan galen. Hulkar om vartannat. Så jäkla drygt. Upp med skiten istället så kanske man slipper må illa för en stund. Dessutom om slemmet sen kom upp så skulle det inte göra någe heller..

nej nu är ja hungrig igen och konstig i skallen. så ja ska väl gå å öppna kylen..

på ons ska ja till gyn på en till koll och den 5 okt så är det dags för inskrivning. suck. va lång tid! Dock känner ja mig inte alls som förra. förra svällde ja ju upp i vecka 6. är ju uppsvälld, men inte alls som då.. ja mår mkt mer illa nu. ja läcker inte bröstmjölk nu. ja är inte alls sugen på godis som ja va då.. allt är tvärtom just nu iaf.. känner mig inte gravid förutom illamåendet å halsbrännan.. jo sen att ja måste käka varannan timme typ..

Mina fina kommentarer
Postat av: Lillemor

Hej vännen! Hoppas både du och sonen mår bättre så ni kan njuta lite av helgen! Själv hade jag en hel del planer för idag och helgen och nu verkar allt gå i kras då Rebecca vakna 6 imorse med nackspärr! Fy satan stackars barn. Jag kommer ju själv ihåg hur sjukt jävla ont det gör. Så jag får se vad som hinns med och inte. Stor kram till er.

Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Hur går det idag gumman? Är han fortfarande dålig?



Kramar

2010-09-03 @ 12:08:36
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: