läkarbesök

nej nu blir det läkarn 14.15, orkar inte en natt till med det här. fy fasen va ja hostat i natt. har så ont överallt idag och ja har rivit upp halsen med av hostandet. så nu får det vara nog. orkar inte vara så här trött..


uppdatering:
fick medicin för hostan och även pencillin. dock skulle ja avvakta två dar.. han ville inte ge mig det pga graviditeten nämligen.. inte så bra å käka.. samtidigt som ja inte vill att bebis ska råka illa ut så orkar ja ju inte med den här skiten. hade luftrörs inflammation.. ja har ont i hela bröstet å mår inte speciellt bra.. men aja. två dar får ja stå ut med. får väl ta en tavegyl ikväll med och hoppas på att ja kan sova..

fick inte kåvepenin

Mina fina kommentarer
Postat av: ★☆♥MARIE & NOEL♥☆★

Jag tog pencilin i vecka 5 pga visdomstanden och Matheo e oki så d e ju ingen jättefara för h*n om du tar dom... bättre att du mår bra så du orkar äta och dricka rätt.. =) kram

Postat av: ★☆♥MARIE & NOEL&MATHEO♥☆★

fast d e ju bara kåvepenin man kan ta, men d vet väl läkaren antar ja.. =)

2010-09-04 @ 18:53:50
URL: http://angeleyes81.blogg.se/
Postat av: Helen

Usch vad det låter jobbigt :(, håller tummarna för att du får sova inatt :D.



Kramar

2010-09-04 @ 20:46:35
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: ★☆♥MARIE & NOEL&MATHEO♥☆★

hmm... har du kollat på den beskrivningen, som följer me som ja glömt va den heter? Min tandläkare och gyn sa att den enda man kunde ta va kåvepenin... men dom kan ju ha fel oxå såklart... =/ Hoppas du slipper ta i alla fall! =)

2010-09-04 @ 21:02:21
URL: http://angeleyes81.blogg.se/
Postat av: Mamma till Wille och Calle

Jag tog Kåvepenin i höstas då Calle låg i min mage och då va jag väldigt noga med läkaren att jag va gravid. Hoppas du kryar på dig!!! kram

2010-09-04 @ 22:25:10
Postat av: ★☆♥MARIE & NOEL&MATHEO♥☆★

ja, absolut... vore jätteskumt om han hade fel... Han vet ju om att du e gravid dessutom, tänkte bara på d dom sa, men å andra sidan behöver ju inte dom veta allt... (min tandl. och gyn) =)

2010-09-05 @ 07:45:43
URL: http://angeleyes81.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Hoppas du mår bättre idag gumman. Vi har slutit fred här hemma i alla fall. Fick en ordentlig ursäkt :) :)

2010-09-05 @ 08:24:41
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: annika

Usch! Hoppas verkligen dem vet vad dem pratar om... krya på dig nu gumman!

2010-09-05 @ 10:08:09

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: