Mkt just nu..

gud va mkt det blev helt plötsligt. Massa massa plugg, försöka fixa praktik, planera i lägenheten. allt som har med uppsägning om lägenheten att göra, å så planera något inför morgondagen då Theo ska vara hemma från dagis. Dagis har stängt. Måste ju hitta på någe med honom. Vet bara inte vad.. hmm......

Mina fina kommentarer
Postat av: Jennie

fast vet du dalring, barnen måste ju inte ALLTID göra något... han går inte under av en dag med sina leksaker och en film... det spöregnar typ..

Stressa inte ihjäl dig!



Var räddd om dig!

Postat av: Fru Svensson

Ja jisses vad du har mycket att göra, stressa inte ihjäl dig bara...

Kram

2010-09-13 @ 22:05:27
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Hej.

Jodå det går rätt bra, stundvis! Men hon gnäller ju i princip hela tiden och ingenting duger.. suck.

Jag är eter två dagar så jävla trött som jag nog aldrig vart förut. Orkar ingenting. Har ingen aning om hur jag ska orka detta i tre veckor.



Ja det kommer bilder. Lovar :) Köpte ju sängarna begagnat då de är utgående modeller rån ikea. Så tog ett tag att få tag i två, hehe. Så nu är de vita iaf, sista omgången färg blir ikväll. Och nu verkar det som om jag till och med blir sponsrad med tyg, tjoho. Där sparar man ju 2000 kr ;)

år se när tyget kommer hem, men visar säkert sängarna innan :) Så visar jag dem sen efter! Kram

2010-09-14 @ 14:58:30
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: