Plugg


Idag är det plugg för fulla muggar. Måste sitta och ta igen grejjer för heeeeela veckan! Gah! Aja nu är inlämningsuppgiften iaf klar. Ska bara ändra den till rätt format och sen ladda upp det. Blev tre a4 sidor. hah. oops. Hoppas dem inte tycker att det är för mkt nu.

Såg sen att dem lagt upp en hel del nytt på studiesidan. Så jag måste ta igen det med. Missa lektionerna idag å igår. Idag var det frivilligt då jag kände att jag behöve tiden till att ordna med reflektionen, flödesschemat och mappstrukturen. Den uppgiften är ju obligatorisk. Det är ju inte lektionerna. Men jag vill ju ändå inte missa vad som sägs. Och som sagt, nu lyckades ja se en hel del nytt. Så det blir att sitta och plugga fram till 14, med en paus för promenad med hunden och lunch. Pjuh!

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: