småplaner..

På lör ska ja träffa annika och hon å ja ska shoppa! fan så najs! det va länge sen. få lite tid för mig själv å bara snacka skit å trängas bland folk å prova kläder hej vilt *S*

funderar även på att gå till frissan igen. färga håret står på schemat. är ju ok färg ja har nu. men ja skulle vilja ha lite mer brun. chokladbrun, gyllenbrun. å då är det ju frissan som gäller. vet dock inte om ja kommer att ha tid.. får väl unna mig.. skulle vilja vara lite fin på bröllopet.. får se hur det blir..

nej nu ska ja sova. så ja vaknar utvilad imorrn å redo att ta nya tag framför datorn....

Mina fina kommentarer
Postat av: Lillemor

Låter helt underbart! Lycka till på lördag jag vet hur svårt det kan vara att hitta kläder! Kram kram


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: