snart vecka 10

Sen jag kräktes i tors så har det varit väldigt lugnt med illamåendet. så himlans skönt. men ja hann ju knappt slappna av förrän det kom idag igen. ja tror inte ja får käka gröt till frukost.. lr så är det bara så att ja inte får käka..  :S usch så jobbigt..  så ja sitter här i soffan i kvalet å valet om det kommer att komma upp någe. kanske dax att köpa sånt där armband som man kan ha då man är åksjuk.

imorrn går ja in i vecka 10. förra graviditeten så gick ja upp tre kg på en gång nästan. vet inte om det berodde på att det samlades så mkt skit i magen på mig. än så länge har ja inte gått upp någe under denna. vilket är lite märkligt. just för att ja alltid gått upp två kg inom vecka 7 dem andra gångerna..  men å andra sidan väger ja ju mkt mkt mer denna gång från start.

nej ja måste försöka göra någe åt illamåendet...

Mina fina kommentarer
Postat av: ★☆♥MARIE & NOEL&MATHEO♥☆★

postafén eller prostafen eller nåt liknande kan du ju pröva för illamåendet... =) Mådde du så här dåligt me Theo i början oxå?

Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Om det inte regnar imorgon förmiddag så åker vi till Siggesta tror jag. Du kan ju hojta till om ni vill följa med :) Kram

2010-09-18 @ 20:39:10
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: