SÖS

Eftersom blödningen inte hade slutat i morse så åkte jag in till sös gyn akut där jag vart sittande i 2½ timme. Bebis hjärta tickade!! Hon kunde inte svara riktigt vad blödningen kom ifrån. Men att jag blödde än. Skulle avvakta och ta det lugnt och sen fick vi se vad som händer. Kan va ingenting, kan va mf. Men så länge hjärtat ticka så skulle ja vara positiv. Skulle det vara något så fick jag komma in igen.

Va samma läkare som ja träffa då jag fick blodet, så hon kände igen mig. Även sköterskan som tog emot mig kände igen mig. Känns ju lite väl tragiskt egentligen. Har ja varit där så jäkla mkt..

Igår va ja ju hos gyn med och då tickade hjärtat. Kan ju vara mkt möjligt att ja fått en blödning då hon va å kolla igår. Men man blir ju orolig. Det va ju inte pytte lite som kom liksom. Hon sa igår då att jag var i vecka 6+4. dvs hon gick tillbaka en vecka. Tyckte det va liite skumt eftersom vi ändå såg så pass mkt när vi var där sist. ja har ju varit flera ggr på gyn i tidig vecka så ja vet att ja tänkte på det igår. men ja är det så så är det väl så..

Hon hade även med sig en praktikant som ja tyckte va lite väl intresserad av mitt könsorgan. Helt seriöst. Han stod bakom henne då hon gjorde undersökningen och sen kolla han hela tiden mellan benen. kolla på mob, kolla mellan benen. vad va d å se där?  så jäkla snyggt är det väl iaf inte. kolla på skärmen. tyvärr så hade ja ju inte stake att säga någe. känner sig ganska så mkt utfläkt som det va ändå.. tur att undersökningen ändå gick fort..

Idag iaf så bad ja henne att mäta på hennes sticka och mätte upp då att ja va i vecka 8, 7+4 som vi hade mätt första gången ja va hos gyn. stämde precis.. så ja kommer att utgå från det datumet om jag går över vecka 12 dvs. Nu är det bara å hålla tummarna..

Dax att plugga nu eftersom jag har en hel del att ta igen..

Mina fina kommentarer
Postat av: Helen

Å så skönt att ni såg hjärtat ticka även idag, då ska du se att det är säkert en blödning pga att dom var där och retade livmodern igår, hoppas att den avtar under dagen.



Kramar



Oväsentlig fråga) när du fått bloggers awards tidigare, har dom sagt till dig i någon kommentar då???? Du har iallafall en inne hos mig nu :D.

Postat av: Fru Svensson

Åhh gumman jag tänker på dig/er.

Styrke Kramizar

2010-09-09 @ 16:31:39
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Hanna - mamma till ღ Neo ღ

men fyyy, inte blöda igen!! =( håller tummarna hårt hårt!!



kraaaaam!

2010-09-09 @ 21:45:27
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Åh vännen .. jag förstår att du blir orolig men jag hoppas att det blir som det ex. var för mig när jag väntade n&j -och alvin likasaå. Blödde ju till och från då och då hela den första tiden.



Tänker på er iaf. STOR KRAM

2010-09-10 @ 13:25:08
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: