Underbara barnmässan!

Idag så vann jag en biljett till underbara barnmässan. Jag har redan fått en biljett av söta Emma och tävlade för att Hanna skulle få en biljett hon med. Men så vann hon idag och jag vann en med på facebook. IIIiiiiii.. Så nu ska min mamma få biljetten. Tävlar på tre ställen till. Se om man har nån tur. I så fall så ska min bror få en han med! Så kan dem knata dit på sön och ta en goodie till mig och sen låta theo få springa av sig medans jag och johan är på väg hem från bröllopet =) Tycker ja låter som en bra plan :D

Mina fina kommentarer
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv

åh om du vinner en till kanske jag kan få en tjing.. jag ar aldrig vart där - det är ju alltid så långt bort.. men det vore skoj :)


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: