sön kväll

Usch ja går runt å nojjar mig stup i kvarten. Jag som hanterar stress så förbaskat bra, inte! ja blöder än, fortfarande brunt. ja försöker hålla humöret uppe, men helt ärligt så börjar det försvinna. jag orkar inte åka och kolla på problemet heller. inte för att ja inte bryr mig. men ja orkar inte springa där  hela tiden. vet inte heller om det skulle ta bort stressen då dem aldrig kan säga vad som orsakar det. dessutom kan dem inte säga OM det är ett mf på g heller. Behöver ju inte vara någe heller. Vet inte va jag är mest rädd för, att förlora barnet eller blöda så överjävligt som ja gjorde sist. Jag var ju en blödning från att dö då. Hade ja inte svimmat och fortsatt att vara hemma så vet man ju inte vad som hänt. Nu tänker ja inte på det lika ofta iaf. Men usch ja mår inte bra av blod.

jag sitter å tänker på den uppsvällda magen. då ja får ont i magen. är det växtvärk, mf eller tarmarna. oftast har det ju bara varit gaser. men helt ärligt så vet man ju inte. väl det som gör att jag blir hysteriskt galen. varit så trött idag med med huvudvärk. vakna med halsont med. fick sova längre.. nästan till 10.30 men ja hade nog kunnat stanna i sängen hela dan.

Hade det inte varit val just nu så hade ja lagt mig. men tyvärr är ja för nyfiken av mig så ja vill veta..



sd är ju med största sannolikhet på väg in. . å ja tycker väl att dem inte ska ha någe med våran regering att göra. men det känns lite rätt faktiskt. det finns ju en anledning till att folk röstar. å ja fattar inte varför alla andra partier är sååååå chockade? helt ärligt.. så löjligt.

Ja är inte rasist absolut inte. Men ja blir sååå förbannad då abdi som inte kan svenska å vägrar söka jobb å vägra lära sig språker får socialbidrag. men då ja sökte så fick ja det inte. vi hade det för bra? vi hade det inte bra. sånt retar gallfebern på mig. lägg pengarna på dem som vill komma hit för att få en framtid. inte dem som jobbar emot samhället. som sagt inte kan språk eller vägrar jobb. där går min gräns.. å hjälp oss svenskar som behöver det innan man tar in fler människor å dem andra blir nånstans utelämnade.

speciellt eftersom folk kastas ut från försäkringskassan, vi har inte råd att ta hand om dem äldre å dem sjuka. men abdi får gärna lite pengar. nej fy fan.. jag tål det bara inte! Hoppas dock procenten sjunker en jäklans massa så att dem precis kommer in, om dem nu måste det..

förstår bara inte hur dem andra partierna inte kan komma till nån kompromiss . att dem ser till att vi svenskar tas hand om först..

ja rösta förresten på socialdemokraterna. högern retar gallfebern på mig med! Dem pratar såå mkt.. helt ärligt. sämre sjukvård, jag vart utkastad från fk då ja mådde jävligt dåligt för ja va ju frisk enl deras fk läkare. fastän ja hade tre läkare bakom mig. fick en jävla massa lovande från ams. men när det väl kom till kritan ja då hade dem inte ens pengar..

nu då ja e tillbaka på ams igen, ja inte fasen är det bättre. dem informerar inte om allting. dem hjälper mig ingenting. helt seriöst. ja har fått tre handläggare än så länge. alla har skickat mig vidare. hon senaste ska sluta med å då ska ja väl få nån ny med. skulle få nån hjälp av dem som vara i 12 veckor.. det skulle börja i aug. men dem hörde inte ens av sig?

det där med coacher som ska vara så bra. ja dem berättar dem inte om. man har bara "tur" om nån står utanför ams dörren å informerar. vilket är sjukt. å om man väl får infon så måste man be om lov att få en från ams?

ja jag kan fortsätta i all evighet. tror jag bara är rent förbannad av mig, besviken å orolig..  å tröttttttt!

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: