vecka 11

idag går ja in i vecka elva. en vecka som ja mått lite dåligt för. va ju just denna vecka det andra hände sist. annars har ja inte tänkt så mkt på nu e ja i vecka bla  å vecka bla. men just denna vecka har ja tänkt. vecka 11 på sön, vecka 11 på sön.. lite psyko tänkande. 5 okt är inskrivningen, mitt mål är den dagen. sen ska ja be om ett ul där. ja vet att om det händer någe nu så kan ja inte göra någe åt saken ändå. vill bara inte att det ska hända någe lr bli om sist..

brösten har börjat växa mer å mer. märkte det ännu mer igår då ja provade kläder. nej för litet - får inte över brörsten, nej den va för liten - får inte över brösten.. johan kommentera det med. å ja känner det ju. mest då ja lägger mig ner.. gör lite ont i dem då. magen är stor. varit så sen denna vecka som varit. nån dag kändes det som om den växte två cm.. så den e stor. ska ta kort.. lite nojjig för att min mage sist såg typ likadan ut. men då va det ju bara crap i magen.. så man vet ju inte.. =( nej försöker vara positiv, hör ni inte det? ;)

Mina fina kommentarer
Postat av: annika

Usch, gumman! förstår verkligen. att det ligger och gror. håller tummarna att lillräkan vill stanna hos oss! säg till om du vill ha sällsis på söndag... kan komma och leka med. pussgurkan.. :) kram

2010-09-26 @ 10:48:03
Postat av: Amanda

Att du är nojig är väl inte så konstigt!? Tycker bara att det är sunt att du är det om jag ska vara ärlig. Det är ju ändå väldigt färst i minnet allt det jobbiga ni fick gå igenom. Men att ni nu är i v 11 är ju ändå positivt! 5 Oktober är snart här den dagen med! Håller tummarna för att räkan i magen växer och frodas!

Kramar


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: