sur

ååå ja tycker kameran suger pung. seriöst. ja vet att den inte kan jämföras med systemkameran. men seriöst. ja blir så frustrerad så att ja vill gråta. tagit massor med bilder på allt möjligt bara för å se hur det blev. å bilderna får nån gul ton på många, ansiktena blir skumma - skum ton, suddiga bilder.. svårt å ta. å ja har inte tålamod lr för den delen nån som helst "lugna ner mig knapp". så ja hissar mig upp i taket för det liksom.


Mina fina kommentarer
Postat av: Annika

Finns jättemånga inställningar du kan göra, men det kan vara meckigt att komma in... Fast du lär ju hittat detdär redan. S Jag bara fotar - du har bättre öga på detdär än mig. :)

Men skumt att det inte blir bra, jag uppfattar ändå inte att det blir konstig ton på ansikten och sånt på min, och den måste ju vara sämre än dendär. Den är dessutom badad i öl. Hahaha!

2011-04-06 @ 11:59:07

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: