Skiten idag..

Fortsätter med fk. kommer in på fks mina sidor å ska kolla så  att verkligen pengarna betalas ut. det står fortfarande imorrn. men så såg ja att ja hade fått in mitt papper för föräldrarpenningen. nu? ja skicka in det i början på dec.. aja. så va det som en flagga. begär föräldrarpenning. går in å kollar å det står att mitt sgi är på lägsta nivån.

Jag som hanterar stress å jäkla bra flippar å får ont i magen. Jag blir alltså gråtfärdig. johan kommer in med hunden å ja säger till honom vad som hänt. å han sa oroa dig inte vi klarar ju oss oavsett. å ja visst fine det gör vi. men ja minns ju att då ja fick mf i somras så tänkte ja på att vi kommer att missa det där med sgi et.. men så vart ja ju gravid på en gång å ja räknade, johan räknade å hanna tala om för mig att "vi hade klarat oss".. så därför kände ja att ja kunde slappna av..

så kommer man in idag å det står 180 kr per dag å ja hajja ingenting. fråga emma hur det låg till å hon sa 1 år å 9 månader. alltså man "måste" vara gravid innan barnet innan dvs theo fyllt det. försökte leta på fk men hitta inte. hanna kom in å ja fråga henne och hon gav mig länk rätt. ja va ju där, bara på fel sida. å då visade det ju sig att det va som emma sagt. 1år å 9 mån. räkna å räkna å ja fick det till att vi klarat oss. va tvungen å be andra räkna för va ja snurrig lr vad ?

så åter igen har ju fk gjort fel. theo va 1 år å 9 mån den 25 aug. å då va ja redan gravid i vecka 6-7. å ja fattar bara inte huuuuuuuur fk kan ha räknat så fel. OM vi hade varit gravida efter den 25 aug hade ju ungen inte kommit förrän i maj. så nu måste ja ringa dem å tjafsa om det med. sååå skoj! helt otroligt att dem inte kan göra EN sak rätt då det gäller mig. Sen på det så har ja ju vanlig sjukanmälan nu då.. får se vad dem hittar på å bråkar om det...

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: