tjejnamn..

Våra förslag:

Moa, Freja, Tuva, Saga, Novalie, Nova, Ellie, Molly... hmmmmmmmmm har för mig att det var fler..://

Mina fina kommentarer
Postat av: ★☆♥MARIE & NOEL&MATHEO♥☆★

Inte Tuvalie? =)



Freja och Nova/Novalie e bäst... gillar Saga oxå, men kanske e lite mer åt barnhållet.. =)

Postat av: Helen

Å jag har alltid tyckt Tuva är så fint, men när vi väntade Tindra så slog hela familjen bakut när jag föreslog det :(, men jag hade Tindra som 2:a handsval så jag får väl vara nöjd ändå hahaha.



Ang. bilen så nej vi skrev inget kontrakt endast ett kvitto och ja visst kan man gå till tinget och bestrida honom men det tar sån lång tid innan dom ens tar upp det eftersom det inte är något "viktigt" fall så Tommy håller på och river hela motorn för att reparera den. Får ju vara glad över att han kan mecka så vi slipper lämna in den på verkstad för då hade det blivit DYRT. Men stort tack för omtanken, det värmer :D.



Hoppas du får en bra dag.

Kramar

2011-02-09 @ 08:15:52
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: ★☆♥MARIE & NOEL&MATHEO♥☆★

I så fall håller ja på Freja! =) Theo och Freja... låter ju jättebra tillsammans.. :)

2011-02-09 @ 17:50:55
URL: http://angeleyes81.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: