Till historia...

Hon börjar gå till historien den här handläggaren. Nu orkar ja inte med hennes skit längre. Måste samla krafter, ringa kundtjänst och sen be om nr till nån chef i globen som har hand om allt sånt här. Någe stopp måste det ju finnas. Iom att hon inte varit trevlig nån gång.

Förutom mailet igår där det bara stod:

Om du är sjukskriven månaden ut (from idag) kommer jag att avbryta beslutet för
praktiken from idag.


Så fick jag idag:

Hej Nina!

Jag har fått information att du inte har varit på praktiken i ett tag. Hur

länge har du varit borta från praktiken? Vg lämna in sjukintyg som du har fått
från din läkare!


Det som är det sjuka är att den 8e feb så skicka ja till henne att det gått bra fram tills jul då ja vart sjukskriven pga foglossning etc. å att läkaren hade sjukskrivit mig tom den 13 feb. att jag skulle till läkaren den 14 feb. så hon hade ju all info redan då. sen att hon skulle få sjukintyg. vadå är hon en som ska granska mitt läkarintyg då? ja sa att det kunde hon inte få då försäkringskassan hade fått det. såklart!

sajko bitch..


Mina fina kommentarer
Postat av: Lillemor

Ojoj massa massa uppdateringar =) Får hoppas allt gått bra med din mamma och att hon slipper ha så ont!! Skönt att det löste sig med sjukskrivningen! Hoppas du tar det lugnt nu guman! sluta spring runt som en galning!! =D Stor kram


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: