Kuddkrig!


Hemtex rear ut kuddar. å ja behöver ju några till min säng. tänkte kika på några då ja har vägen förbi. ja nån dag :P så mysigt det börjar bli även om det ser ut som ett bombnedslag ;) Men garderoben är på plats, jag fick bort persiennen igår efter lite om å men. Kunde inte skruva upp gardiner då det fattas skruv till borrningen. är ju betong överallt! inkl där spegeln å ramen ska upp i hallen. morr morr.. tänk att någe så enkelt kan va så svårt :P

Mina fina kommentarer
Postat av: sara

Men ååååå! tack för tipset, har spanat ett bra tag på den runda kudden. Hittade massa fint nu när jag gick in och tittade. Måste blogga om det, så du vet, kan ju inte länka til den här bloggen och säga att jag fick tipset från dig, men jag nämner dig ändå med den andra bloggen, annars känner jag mig som en härmapa =)


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: