ledsen

Jaha då har kvällen varit förstörd eftersom ja var i kista å klippte mig. katastrof! kom in å sa att ja vill ha samma frisyr som ja redan har däremot lite kortare. va gör hon? hon klipper nästan en dm av mitt hår. vet nån hur kort ja redan hade? ja visa på halsen hur långt det skulle vara å ja kan ju säga att detta är 3-4 cm kortare. dessutom så har hon klippt upp håret där bak. så det kortaste håret är ca en cm. I shit u not. va ju inte alls det ja bad om. förstår inte hur ja kan be om en frisyr å komma ut med en annan? sen har ju lite posh frilla nu. ni vet den där som hon hade för x antal år sen då det va uppklippt där bak å längre framtilll. så ser ja ut. å d längsta där fram är till öronen. satte upp luggen å d känns som om ja har en pojkfrisyr. fy fan. så jäkla besviken. ville ju bara bli fin till min födelsedag :( har tom gråtit som ett as över håret. fan att man aldrig ska få som man vill? hur svårt kan d va å ta instruktioner. speciellt då man säger. samma frisyr fast kortare. d kan ju inte vara så svårt?????????

Mina fina kommentarer
Postat av: annika

Usch, gumman! Jag vet hur du känner! Men du passar i det mesta! Du kommer fixa detdär!

Va konstigt att hon inte lyssnade på dig??? Vad gör hon där om hon inte kan klippa?

2011-01-05 @ 23:18:31
Postat av: Lillemor

Inget ovanligt när det gäller friösrer tyvärr. så idiotiskt att det ska vara så jäväla svårt att bara lyssna på vad kunden säger!! Men du är säkert jättefint bqara att du måste vänjqa dig. Och kom ihåg att håret växer ut. =( Kramis

Postat av: Mamma till Wille och Calle

kramar hårt :-)

2011-01-06 @ 16:40:51
Postat av: Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

Gumman jag förstår dig totalt och att du är ledsen är förståligt. Det hade jag med varit, håret är ju en del av ens identitet.

Men jag slår vad om att du är lika vacker som innan för det är ändå du som gör håret och inte tvärtom.

Kram på dig vännen.

2011-01-06 @ 17:25:33
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: sara

Nej fy, den situationen har man varit i, inte alls roligt när man inte känner sig bra i håret på grund av en dum frisör som inte kan lyssna på vad man vill ha! Det är tur att håret växer fort och att en skönhet klär i allt =)

2011-01-06 @ 18:55:40
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/
Postat av: Jennie

Allt klär en skönhet Nina! Du är säkert jättefin iaf!! Jag vill se bild!



Men oavsett så ja jävligt dåligt att inte fatta vad man säger... suck.. för fel folk på fel plats!



kramar

2011-01-08 @ 11:55:24
Postat av: Helen

Men fy då så tråkigt :( och inte hjälper det att man vet att det växer ut heller ... :( Tycker det är dåligt av frisören att inte lyssna på vad du sa och det är verkligen inte svårt att klippa samma frisyr men kortare. Nej riktigt DÅLIGT av henne :/



Tror nog att du är supersnygg ändå men förstår din besvikelse.



Kramar i massor

2011-01-09 @ 11:20:56
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: