velar fram å tillbaka.

Ååå ja å mitt velande. sitter å tänker på skolan. ja gav mig fan att ja skulle chansa och köra dubbelt så hårt för å ta igen två veckors arbete på en. alltså det ja missa denna vecka oxå. ja prata ju med läraren och så. så det va inga problem där.

men dem senaste dagarna har ja inte känt mig vidare bra. varit någe knas med huvudet å nej ja kan inte riktigt sätta pricken över it. överväger dock att gå å kolla upp d. men va ska ja säga. ja känner mig konstig? Jag är fruktansvärt trött fastän ja försöker få i mig järn å c vitaminer.

det är ingen som tvingar mig att plugga. ja kan vara sjukskriven å inte göra ett skit. anpassa tempot enligt mig. ingen stress etc. men ja vill ju gå kursen. annars hade ja ju inte tackat ja. suck! är ja korkad om ja pluggar ända tills skruttan tittar ut? nej ja ska väl prata med johan här å se va han säger. dock vet ja typ va han kommer att säga.. tänkte besluta mig under helgen. se hur det går.

Mina fina kommentarer
Postat av: ★☆♥MARIE & NOEL&MATHEO♥☆★

Hade oxå massa konstigt me huvudet i sista trimestern av andra graviditeten... tappade till och med synen... hade typ 10% syn vissa gånger... jättekonstigt, men d hade tydligen me hormonerna att göra... en kompis hade likadant.. jättekonstigt! Men bara så du vet att d kan ha att göra me hormonerna..


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: