känslig

Ja har inte haft så mkt värk i mage, så skönt. ibland händer det saker. men märker att så fort ja blir upprörd ja då kommer det som ett brev på posten..

väntar på att mannen ska komma hem med mat här.

Men då ringde ja min mamma för vi ska dit imorrn. bara kolla att hon hade fixat mat å så. att vi inte skulle köpa någe etc. så säger hon att brorsan min inte ska dit. fastän han sagt det till mig. å ja lovar theo att han ska va där. å så skiter han it. när ja pratar med mamma så kommer han ju. så mamma ger honom telefonen och då säger han ju att han inte kommer. han ska säga hej en snabbis. är det å leka med theo? bara så jävla värdelöst. å så hemskt att säga, men han blir bara mer å mer lik min pappa. hemskt!

vart så ledsen i telefonen så ja orkade inte ens prata med honom å har suttit å grinat. för att min bror är som han är. va fan är det å grina åt? känslig!



Han dök upp igår iaf å lekte väl en timme med theo. Theo va så jäkla glad. så fort han är där så är det Patrick för hela slanten..

Mina fina kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

http://tvamanaderkvar.blogg.se/



Tror det är den här tjejen :)

2011-03-12 @ 09:33:56
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: