Mail från fk...

Hej Nina

Eftersom du kommer att få ditt andra barn innan barn nummer två är 2,5 år så kommer du att få samma föräldrapenning som du hade med första barnet.

Vad som kommer att hända med din SGI framöver beror helt på vad du gör från och med den 14 februari

Med vänlig hälsning
Försäkringskassan




Aktivitetsstödet var tom den 13 feb. Så från och med den 14e så kan inte alla se att jag sjukanmält mig förutom den avdelningen för sjukdom. Men den sjukanmälan är ju under utredning. suck. Så länge man inte har hål så är ju ens sgi skyddat. å det har ja inte heller. så allt ska vara som det ska va! OM inte fk hittar någe jävligt sätt å krångla å bråka..


Mina fina kommentarer
Postat av: Helen

Jag är nog dum men detta mail förstår jag inte.....14 feb???



Lycka till med den här otroligt blåsta instalten.



Kramar


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: