Sista svängen...

Japp min mob är inne på sista svängen. Ja har ju ändå hanterat att den inte laddar väldigt bra. den blir ju bara sämre å sämre och nu laddar den om man har en gummisnodd runt om telefonen. Laddningen sen va kanon bra för nån vecka sen, men nu har det helt plötsligt laddat sämre med, alltså att batteriet har börjat lägga av. Igår lr i förrigår så lyckades Theo knuffa ner telefonen och nu har min lucka gått sönder med. den åker ner för menyknapparna för den kan inte hållas uppe. å idag då ja skulle använda telefonen för å ringa johan ja då hade den fastnat. så ja fick inte upp luckan så ja kom ju inte åt tangenterna. efter lite vrickandes hit å dit så fick ja iaf upp den. Men nu börjar det bli lite väl mkt skit med den telefonen..

 

Samtidigt är ja fööör snål för å skaffa en ny telefon. kika på denna här ovanför då ja vill ha enkel, sony ericsson. mannen vart inte nöjd över valet å muttra. men ja vill ha en sån här. vill inte ja touch. ja vill kunna ringa å sms a. å ta kort gärna. å najs med en fungerande handsfree. min har ju inte funkat på ett år snart. plus att det här va typ den billigaste ja hitta. strax över 1000 kr. ja vill inte slösa mer pengar än va ja behöver då vi inte har dem pengarna. men det känns ju ganska nödvändigt att ha en telefon så att man kan få tag i mig.. speciellt då theo går på dagis. ååå ja hatar å lägga pengar på "önödiga, fast nödvändiga" saker.


Mina fina kommentarer
Postat av: Helen

Jag hade en sån innan jag fick min HTC i julas av Tommy och nu har han övertagit den där och både han och jag var/är nöjda med den. Det är en bra kamera i den och blir fina kort :D. Så den är helt klart prisvärd.



Kramar


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: