Uttråkad..

Seriööööööst va uttråkad jag är. Kollat skidor, men nu då ? Johan gick å la sig med Theo. Va ju lika bra det. Han såg ut som en vandrande vålnad. Skruttan i magen har varit väldigt tyst idag. Någe som ja stressar upp mig för då hon är vild som ett piiip. ok hon brukar ju vara mer vild på kvällar å nätter. Men ändå. Att ja inte har någe å göra hjälper ju inte då ja tänker på det ännu mera. Puttat på magen här ett tag, se om det händer någe.. Hon kanske bara är trött....


♥♥♥Hon är på g igen, dock lugnare än va hon brukar va, men hon kommer väl igen ikväll♥♥♥


Mina fina kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Jag är också uttråkad, ni skulle ju vara HÄR!



Drick massa isvatten, det får fart på henne :)

Postat av: ★☆♥MARIE & NOEL&MATHEO♥☆★

Fast d börjar ju bli trångt... mindre än en månad kvar ju... =)

2011-03-14 @ 08:35:44
URL: http://angeleyes81.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: