Värkar

I natt vaknade jag av värk i magen. Tänkte inte så mkt på det då jag var så trött. Somnade om och vaknade nån timme senare med samma värk. Då kände jag att jag piggna till som fanken. Va händer? Va nämligen samma känsla som när Theo kom. Vaknade mitt i natten och trodde ja hade problem med magen. satte mig på toan och inget hände å värken gick ju över. 2 tim senare så vakna ja av samma värk å det va inte förrän tredje gången ja vakna med denna värk som jag reagera.. Va ju inge problem med magen utan det va början till värkar.

Så direkt så snappa hjärnan upp å shit. har ja börjat få värkar??? Kolla klockan och så tänkte ja att OM det kommer igen så kan ja klocka det. Hade nämligen ingen aning om när ja hade haft värken gången innan då ja va så trött. Kom dock inge mer värk så ja antar att det va magen som protestera mot mina järntabletter som jag hade tagit på kvällen. Kan ju få ont i tarmarna då. Måste ju varit det, finns ingen logisk förklaring annars..

Mina fina kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas det varit lugnt åt dig på värkfronten inatt.



Kramar

Postat av: ★☆♥MARIE & NOEL&MATHEO♥☆★

förvärkar? livmoderträning? eller bara järntablettskaos.. =P Hoppas i alla fall att du klarar till KS... du kanske ska prata me BM om att tidigarelägga om d håller på så här...

2011-03-30 @ 21:49:26
URL: http://angeleyes81.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: