Fotosession...

ok EN ska ja välja ut till en förstoring. Sen kommer ja nog att beställa hem en skiva med fem bilder med. Men så ska ja ju kunna välja oxå.. suck!


Mina fina kommentarer
Postat av: sara

Guuuud så fina bilder! Nummer 5 och 6 är helt underbara!

Postat av: Jennie

ja men hajja vad sjukt! haha typ 3 sek åsså råkade jag titta upp och tänkte direkt DET DÄR MÅSTE VARIT NINA! haha



Fina, bilder på dig o Freja, NI ser helt underbara ut, fotografen i mig funderar lite över kompositionen på en del bilder dock.. Vad får du ge för detta?



0034 eller 0035 rösta jag på som tavla!

Vackra ni!



kram

2011-05-17 @ 22:52:14
URL: http://lifebyjen.se
Postat av: Annika

0035 0019 0023 0030 0035_sv! Röstar jag på! Fina tjejjor!!! :)

2011-05-18 @ 08:13:57
Postat av: Lillemor

Oj vilka underbara bilder! Blir fan gråtfärdig när jag ser dom. Tycker alla e underbara. Skulle dock välja en av dom med enbart linnet och ferja naken för dom är super duper undernara. Såg inlägget ovan att du valde ett av dom .helt rätt =)

2011-05-18 @ 19:32:28
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Jennie

Alltså du o Freja är så himmla fina, vad jag regerade på var att regel nr 1 liksom A o O som fotograf typ det första man får lära sig om komposition vid porträtt är att ALDRIG "klippa" lemmar på barn! Speciellt inte vid barnfotografering. Du vet bilden ska inte sluta på armleden eller fattas en fot av 2 osv... och med tanke på att du betalar full pris borde hon ju vara proffs. Hoppas du inte blir ledsen på mig nu, för ni är verkligen vackra ni 2 det är bara jag som tänker tekniskt... Om du vill så hjälper jag dig gärna i sommar och plåtar er eller barnen, så ska jag visa exakt hur jag menar! ;-) :)



kramar

2011-05-20 @ 10:08:50
Postat av: Annelie

Vilka underbara bilder!! Ni är sååå fina!!



Kraam

2011-05-30 @ 18:32:15
URL: http://redtulip.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God kväll hjärtat..

Jätte vackra bilder på er tillsammans.kram kram

2011-06-19 @ 20:55:34
URL: http://blondis81.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: