trött igen..

Muntra inlägg jag kommer med då. Men trött är jag, sliten. Försöker komma ner i varv här och ska strax ta å sova. KÄnner mig bättre idag men inte bra. Ont i kroppen som fanken. Va så trött på eftermiddagen men johan kom hem tidigare för vi behövde verkligen åka och handla. å handla gjorde vi. herregud. men nu är det gjort å fy satan va trött ja vart efter det.

Freja är inte nöjd alls, hon har ont i tandköttet och är besvärad. Märks. Men nu sover hon iaf. så skönt. Theo försöker bete sig som en liten bebis ibland. vill väl bara liten igen. men ja hörde att Mira på theos dagis var likadan. Hade kommit lite med det här att dem är störst på avdelningen nu, då vart hon mer "liten" hemma. å så är det ju med theo med. tycker så synd om honom. men försöker ju ge så mkt uppmärksamhet jag kan iaf. till honom alltså. tur att vi är två iaf! å att han är så jäkla snäll å förstående mot sin lillasyster. ikväll då hon va kinkig så hämta han sin spis å lagade soppa åt henne ♥ så go.

nej nu ska ja fasen sova! teet är uppdrucket å ja hör hur sängen ropar på mig. Dock så måste den bäddas först. För då vi va å handla så hoppade hunden upp i sängen och "bäddade", då rev han sönder lakanet. suck. han ligger bara där då vi inte är hemma.. å det är då fasen att man ska glömma att stänga dörren då.. aja.. bädda sängen it is..


Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: