YES

nu jäklar kom det, ja fick komma på fre! HA.

· Mässan börjar kl. 09.00 men du får hela mässan för dig själv en halvtimme innan vi slår upp dörrarna.
· Vid entrén håller du utkik för VIP-kön – endast för dig som är bloggare!
· Du får en mumsig frukost ”to go” samt ett laminerat personligt VIP-pass att hänga runt halsen (gäller hela fredagen!)
· En special-goodiebag, extra lyxig, väntar dig vid entrén.
· Du erhåller även en personligt brev från mässgeneralen själv, Kickie Jansen, samt det färska mässprogrammet.

Mina fina kommentarer
Postat av: Helen

Å så mysigt, såna här gånger önskar jag att jag bodde i stockholm så jag oxå kunde gå på såna där olika event, blir ju så himlans krångligt då jag bor så långt bort så man låter hellre bli :S.



Ha en mysig dag på fredag :D.

Kramar

Postat av: Louise mamma till Hugo

nä vad kul grattis.



Önskar att man bodde i sth så man kunde gå på den mässan =)



2011-10-12 @ 11:34:09
URL: http://lusses.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: