Lite bättre

Idag kom jag ur sängen utan problem. Jag tror att det berodde på att jag låg i så jäkla mkt igår under dagen, så på kvällen så kunde ja verkligen sitta och ta det lugnt. Freja sov totalt 30 min igår på hela dan. Sen slockna hon strax efter 20. Full fart hela tiden! Däremot så måste jag väl säga att hon var väldigt glad för att ha sovit så kort tid. Men ja lyckades ändå torka av golvet medans hon sov.

Hitta ännu mera glas på golvet. suck. tom på tv bänken?? Theo råka sparka till ett glas som for ner på golvet i tors å gick i miljoners bitar, sopade först och sen dammsög jag. å igen å igen. Har väl dammsugit 10 ggr sen dess om inte mer. å så fler ggr runt det där stället bara för att. läskigt då Freja kryper på golvet. dessutom så käkar hon ju allt. nej fy.

Gick även ut med hunden innan vi skulle hämta theo. Johans mamma å mormor kom för sent! så ja fick ringa å säga att vi va på g, men sena. jag som hatar att komma för sent! man kan väl tycka att man kan åka så pass så att man kommer i tid om man ska med å passa en tid. men aja. inget å slösa energi på. vi hämta iaf Theo, gick å handla å sen hem och fikade och käkade. Dem åkte runt 19.

Idag vaknade jag som sagt var utan problem att stiga upp. däremot så värker det såklart men inte alls som igår. MEN nu har ja gjort någe med höften igen. Så den värker som fasen. Exakt samma ställe som sist. D
en har ju inte varit ok sen freja föddes. Hoppas den blir bättre sen då jag kan börja gå ner i vikt..

Mina fina kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, gumman, tänker på dig och jag hoppas verkligen att det inte blir som förut!

2012-01-23 @ 08:28:46

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: