Lite ledsen..

Usch igår var det en tuff dag för mig. Jag har ju varit småförkyld hela veckan, inte mått så bra. Så va ja ute med hunden flera ggr igår, plocka undan, laga mat, plocka glas från golvet och hade tvättstugan. johan kom hem så sent, så jag fick skjuta på tvättstugan lite. som tur var så va passet efter ledigt. så jag fick ett dubbelpass. fixade all tvätt själv. gick ut med hunden igen. mata freja å la henne. Johan kunde knappt röra sig då han fått tillbaka gikten å hade super ont.

Johan krama om mig och då brast det bara. Kan inte beskriva den värk jag har i kroppen. Den har ju kommit och gått och hela veckan har jag haft sjuk värk i underarmarna. i själva benet. detta är en värk som ja haft förut. känner igen den och den skrämmer mig. att jag grät berodde väl på en blandning mellan att jag var helt slut, värken och sen just den rädslan.

igår kväll så hade ja så ont i underarmarna och det spred sig ända ut i höger hand. kan liksom inte sova för att det värker. å så freja som vaknar å ska käka. kan knappt hålla i henne ibland. känns som om ja ska tappa henne.

imorse då jag vaknade vakna ja med panik. ja hade svårt å röra mina ben för att det värkte så. asså ja vill inte tillbaka till den här skiten. jag msåte gå till en läkare för å få reda på vad i helskotta detta är. men det är så sjukt svårt att boka en tid till nån där man ska känna nån slags tillit. så ja känner mig ledsen, nere. därför ja tar en paus från andra bloggen under helgen. svårt å hitta glädjen i nått då det rä såhär..

å nu ska ja ut med hunden????!!! helt ärligt så vet ja inte hur detta ska gå.

Mina fina kommentarer
Postat av: Helen

Men lilla gumman, fy så jobbigt det låter :(. Du måste verkligen försöka ta dig till en läkare så du får reda på varför du får så ont och om det inte finns någon hjälp du kan få mot det.



Skickar en massa styrkekramar


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: