tragiska jag..

ok vet ni vad? Freja har börjat käka mera gröt. jag är så jäkla glad för det. det har bara gått i två dar nu. och på en gång så har hon börjat att sova liiiiiite bättre. i natt hosta hon som en tok men ändå. hon har även ätit lite som blodpudding, potatis, korv. så nu går det framåt. dem senaste två dagarna har jag ammat betydligt mindre, vilket känns i brösten kan jag meddela..

å va händer? jo jag är bölig? för vad? jo för att ja ska sluta amma.. asså allvarligt? gått å väntat i ett halvår för att sluta amma och nu när det är på gång så känns det som om jag ska gå i tusen bitar? Jag har haft flera gråtattacker under eftermiddagen? jag känner mig så sjukt tragisk. asså som jag kämpat för att få henne att sluta.

kom det som en chock för kroppen eller? är det för att det känns som om jag förlorar min bebis? asså wtf? hur virrigt i skallen får det vara? vadå förlorar min bebis? ja ni hör hur ja är. usch. jag hoppas det bara känns positivt i skallen från och med nu!

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: