Måndag

ja då var det redan måndag. har kört hela helgen å va riktigt slut igår. på det hade halva ansiktet svällt upp, så jag tog en taveyl för å se om det hjälpte något, vilket det gjorde. Men gud så trött jag vart. sov tre ggr på dan igår tror jag. men behövligt då jag sovit så dåligt dem andra nätterna/dagarna.
igår fick ja ont i halsen och det har ja även idag. på det så började det att rinna igen, typ som var. typiskt då man har bihåleinflammation. så vidrigt. så det är väl mer kvar då. juck. ska ringa dem igen idag tänkte ja. även om hon sa att hon skulle ringa.
 
på det så ringde ja å boka tid för tandläkarna idag. ja vet inte om det var bra lr dåligt. ja mår ju allmänt psykiskt dåligt av att gå dit. men nu när ja mår som ja mår så kanske det tar knäcken på mig. kände bara att nej nu åker ja dit å fixar hålet innan det blir värre för det tar sån tid innan ja blir frisk. vill bara få allt jobigt överstökat så att jag kan få en break å bara må bra.
 
idag sitter även mannen här bredvid, så han är hemma med mig ♥ Känns skönt.

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: