tar på krafterna

Nope ja mår inte bättre. Har huvudvärk, ont i nacken å käkarna. Fryser och det värker i kroppen. På det så har ja fortfarande domningar i ansiktet. men inte som det var under dagen iaf. nästan lite så att det känns avdomnat bakom ögonen. lite så det känns. kände idag att det stack i benen med.
 
hade hoppats på att läkaren skulle ringa mig under em med röntgenresultat, men inte. Tänkte att jag skulle ifrågasätta henne om allt det här jippot. Tänkte om jag först skulle ringa vårdguiden, men va ska dem säga för någe dumt nu? Kanske så att man ska sätta sig och åka in till city akuten. se om dem kan hjälpa mig mer. kan bara inte ha det såhär längre. känt att idag har det tagit mkt på krafterna och jag har gråtigt en hel del. Blir liksom för mkt. Det var redan för mkt för länge sen och min idé om att ignorera funkar ju tydligen inte.

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: