uppdatering

så ja vann ju kampen med carema. helt sjukt. dem ringde upp å fixa intygen pooff pooff.. dock vart ja ju såklart super irriterad över detta. hon var kokko i telefonen minst sagt. usch va ja inte tänker gå till henne något mer. pucko.
 
så i ons va ja hos city akuten, vilket var ett skämt det med. hon lyfte knappt på nässnibbarna på mig och sa att ja inte hade nån infektion etc. ja ifrågasatte henne hela tiden och det kom det skumma svaret efter det andra. fick ingen hjälp alls.
 
i fre så var ja hos önh i dalen. dem klämde in mig. verkligen ordentligt. så jävla snälla och omtänksamma. hon gjorde en ordentlig undersökning och det visade sig ju att det visst rann där bakom. så ja fick en ny pencillinkur. koksaltlösning, neseril och kortisonspray..

igår ringer fk å säger att allt är skit. ja ska utredas å att mina läkarintyg i stort sett är skit. ja va så jäkla ledsen och mådde skit. blödde näsblod för att ja stressa upp mig och det va bara sjukt.
 
 
idag går ja in på fk för å kolla hur det ser ut med alla papper etc.å då står det ju att jag får allt utbetalat i morgon. ända fram till imorrn. dvs dem tog inte ens det vanliga datumet den 20. så ja får mindre nästa månad, garanterat. å på det så saknas det en dag i okt, min första dag? varför är inte den med? å sen har ja inte heller fått den tillfälliga föräldrarpenningen. bara så sjukt snurrigt och dem fäller krokben för sig själv och mig. kommer ju inte våga att röra pengarna i fall att dem får för sig att kräva tillbaka eller någe.
 
mailade dem under dagen, så får ja se sen vad som händer..

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: