Uppmuntran

 Dessa dagar då man känner sig fet, speciellt om mage. Men ändå fet, så känns det ändå bra att upptäcka att det måste ju ändå hänt någe sen förra året. Den första bilden är från 1 okt 2011 och den här är från nån månad sen.. Upptäckte bilden då jag skulle skriva om dopet i andra bloggen. Visade tom bilden för Johan och han vart smått chockad över att jag var så rund. Vi båda lever med varandra, andas varandra hela tiden, så man blir lite smått förblindad. Men dem dagarna som ja känner såhär, så ska jag kika på den där bilden från förra året. Även om vikten står helt still, magen är degig och jag är inte där jag vill vara, så underlättar det att ha en sån bild att se på. Vet att där är jag iaf inte nu.


 

Mina fina kommentarer
Postat av: Helen

Vilken skillnad :D. Jättefin då och ännu finare nu :D.

Kramar i massor


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: