-15

Så skönt att vågen äntligen börjar att ticka neråt. Det går absolut inte fort och jag märker väl inte det lika mkt. Men något måste ju ändå hända. -15 kg sen toppen efter graviditeten. Känns bra. skulle ändå vilja gå ner 6 kg till, så att ja kom till vikten innan Theo. Men jag käkar som vanligt och gör inget åt det, så då är det väl ändå ganska så skönt att vågen tickar neråt :P Dock så har den ju stått still nu ett tag.
 
Men efter shoppandet i fre, så märkte jag gott och väl att jag gått ner. Ett par brallor jag provade kunde jag ha i storlek 38. Trodde knappt det själv, speciellt inte eftersom ja knappt kom i 44 för 1 år sen. Känns ju roligt ändå och smått chockerad. Kanske inte ska koncentrera sig så mkt på vikten och bara satsa på att må bra. Däremot så har jag börjat att äta mindre kolhydrater. Framför allt bröd. Ja har märkt att min mage inte tål vitt bröd.  Så direkt vart det bättre. Jag äter kolhydrater då och då, men oftast inte på kvällen då jag äter med maken som kör kolhydratsfritt. känns faktiskt direkt bättre i magen. är det inte konstigt. borde iaf gå och göra nån utredning tror jag, känns inte som min mage är som den ska va.
 
nu ska ja fixa lite lunch. morgonens vanliga frukost går fortfarande inte så bra som den borde. frustrerande. men ja har så svårt att äta på morgonen. måste hitta nån lösning. nån som har något förslag? frukost gör mig illamående och kan inte äta. ingen hunger. släpper det om ja tvingar i mig mat varje morgon? ja måste ju ändå få i mig ordentliga mål mat, annars så hushåller ju kroppen på fett..
 
å ja saknar hunden som fan. så svårt att ta sig ut nu. han tvinga mig ju ut. å det va bland den skönaste stunden på dagen. han och jag. sjukt deppigt! ♥

Mina fina kommentarer
Postat av: Louise mamma till Hugo

God morgon vännen
Härligt när vågen går neråt. Jättefina dina 2 blogar har blivit. Hur är det med Freja och hennes utslag ?
och hur går det för dig på jobbet ?
Hoppas att du själv mår bättre också och inte är lika mkt sjuk

Kraam


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: