Blåa ben

igår när mamma ställde sig upp så vart hennes ben helt blåa. även läpparna vart blåa. sjukt läskigt tyckte ja själv, men försökte hålla mig lugn. hon la sig ner sen efteråt och då försvann allt. som bortblåst. så det blir bara då hon står upp. hon har ju legat ganska så länge, men ändå. fan läskigt och så när sköterskan bara säger att "ja dem är lite kalla benen" och tänker gå. Kändes liksom inte ok. Är det något som täpper till eller vad är det som orsakar det. specielt då läpparna blir blå med.
 
när jag ringde på kvällen så säger hon, nemen det är bättre nu. nu är dem mer lila??? wtf. på vilket sätt är det bättre? Jag ringde iaf avdelningen vid 23 och kollade läget och då sov hon. Poängterade det där med benen och läpparna igen, så jag hoppas att det tas upp under ronden idag.
 
Dessutom har hon fått sjukgymnaster skickat till henne dem senaste två dagarna. Så jäkla bra. Dem är super trevliga och tar sin tid med henne. igår var dem där iaf i 1½-2 tim. vilket är toppen! dock så skickades dem ner enbart för att hon opererades i tis. men skit samma. bättre än inget alls. å bra att dem är där.

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: