Dagen är här..

ja fy fan, dagen är här. måste bara ta mig igenom den. Vill bara bryta ihop. Dem körde just ner mamma till gyn, så nu börjas det. fy fan. magont. brorsan ringde henne å då kom dem precis, så han ringde mig.det här knäcker mig helt å hållet.
 
på det så är det ju en stor dag för mig själv då ja ska till sophiahemmet. men fy fan. den dagen ja hade velat va hos mamma som allra mest. det skulle ju bli en bra dag idag. usch ja är så negativ. men hon har så ont, så ja vet ju att det inte är bra alls. hon ska få ökat dos med morfin, då den som skulle funka inte funkar.
 
på det så ska ja ringa patientombudsmannen. är så trött på deras behandling på sös. jäkla avdelning. så det är mkt idag. se om ja lever ikväll ens. men tufft är det. jag vet ju att jag lever!
 
 

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: