mer undersökningar

Mamma ringde imorse och hon har feber än. Läkaren som var inne sa även att det inte skulle hända något idag. men imorrn ska det sättas igång. Mammografi, gyn och nu ska dem även ta något prov från höften. För att se om hon har en blodsjukdom? Vad betyder det? Ännu mer cancer? Tankarna snurrar ju bara.
 
Jag våndas inför morgondagen. Så mkt undersökningar som hon ska på och jag ska inte vara där. Ingen kontroll, även om jag inte kan ha så mkt kontroll över vad som händer härnäst.
 
Jag kan inte vara där och hänga på låset kl 14 heller, då jag själv ska få min infusion i morgon kl 13. Men kollade med brorsan om han kunde åka upp till henne, så han skulle vara där vid 15. Får ta det lilla man får..

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: