röra, mammografi

Mamma var nere hos mammografin då jag kom. Två timmar väntade jag på henne. Tillslut kom hon tillbaka. Dem hade inte sett något i bröstet. Däremot så visade skiktröntgen att hon hade något i bröstet ändå. Så dem gick ner på djupet och tog cellprover och sköt i bröstet (vad nu det är). Lika bra att dem är noggranna. Dem hade även satt det som prio ett, så förhoppningsvis så kommer proverna tillbaka snabbt.
 
Annars under dem här två timmarna så hann jag med en del på avdelningen. Tex snacka med sköterskan som var in charge, då jag lämnat in ett argt meddelande på telefonsvararen på avd 23. Men fort gick det för 40 min sen ringde dem upp. Så kom jag sen upp till avdelningen och fortsatte pratet med henne.

Nu ikväll hade det ändå varit en del förvirring, så jag får väl börja om igen. Vet att hon jobbar imorrn igen. Och är jag inte på plats då hon kommer, så får jag väl skicka mitt sändebud mamma, så hon får prata. Dem är lite snäsiga till och från och verkar inte alls prata med varandra riktigt. tragiskt att dettta ska ske i vården. Men ur fick jag mig irritation iaf.
 
Ska tillägga, att när jag satt där och mamma kom tillbaka. Så kom sköterskan in och fixade rubb och stubb som jag bett om. detta var då bara dag 1, så det är ju fler som återstår. men hoppas att det fortsätter.-. nu får det vara slut på röran..
 

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: