sån skillnad

Gud vilken skillnad på avdelning. det är nästan skrämmande vilken skillnad det är. hon blir riktigt bra behandlad. dem stoppar om henne om hon behöver det eller kommer å hjälper om hon behöver minsta lilla.
 
igår då jag kom på besök så satt tom sköterskan i rummet och bara pratade med mamma. ja hajjade först inte vem det var, men sen såg jag att det var en som jobbade där. man kan ju liksom inte föreställa sig att det ska vara någon som tar sig tiden. för det har vi ju inte upplevt tidigare. är inga som sitter i personalrummet och tjattrar. dem här jobbar faktiskt.
 
å igår. kom det tom förbi en kaffevagn??! ja måste sett ut som en fågelholk. vill du ha kaffE? mamma hon fick glass med jordgubbar. å så säger sköterskan. jag kommer strax. så kom hon tillbaka med glass till barnen. ja menar så snällt!
 
bara så glad att hon äntligen har fått byta avdelning..

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: